O spolupráci

Klient: OKAY s.r.o.
Časový rozsah:
od září 2020

Společnost OKAY s.r.o. je provozovatelem řetězce obchodů se spotřební elektronikou, která byla založena v roce 1994. Má sídlo v Brně a své prodejny má rozmístěné po Česku a na Slovensku. Během svých prvních dvaceti let na trhu otevřela více než 135 prodejen OKAY. Společnost se neustále rozvíjí a expanduje do nových trhů. Na webových stránkách společnosti si můžete prohlédnout celou nabídku produktů a dozvědět se více o filozofii společnosti.

Cíle klienta

Okay se setkalo poprvé s SGA v létě roku 2020, kdy začalo uvažovat o migraci svého e-commerce řešení na Shopify Plus. Nejdůležitější cíle byly:

  • Ušetřit na nákladech na infrastrukturu: udělat mnohem více s menšími rozpočty
  • Umožnit rychlejší inovace s nejmodernějšími nástroji k dispozici
  • Zjednodušit procesy při zachování složitých operací
  • Stát se nezávislými na lokálních společnostech, které nabízejí pouze řešení na míru
  • Mít perfektní rovnováhu mezi vlastními potřebami a hotovými řešeními

Dosažené výzvy

  • Integrace ERP a systémů
  • Vytvoření middleware ve spolupráci s interním týmem Okay na propojení s SAP
  • Mapování všech požadavků a procesů
  • Prioritizace a přístup MVP
  • Budování důvěry v řešení založená na Shopify
  • Migrace z Shopsys na Shopify Plus: Jena, Okay CZ a SK
  • 3-5krát rychlejší tvorbu a nasazení nových funkcí a vlastností na eshopu

  • Více než 10 kritických procesů zlepšeno a zjednodušeno

  • Bleskově rychlé servery a 99,99% dostupnost i během špičkové sezóny

POMOHLI JSME VÍCE NEŽ 200 SHOPIFY ESHOPŮM

Pojďme vytvořit něco úžasného!

Garantujeme vám, že získáte nejlepší SGA zážitek. Naším cílem je vybudovat silnou a trvalou spolupráci.