O spolupráci
Klient: OKAY s.r.o.
Časový rozsah: od září 2020
Společnost OKAY s.r.o. je provozovatelem řetězce obchodů se spotřební elektronikou, která byla založena v roce 1994. Má sídlo v Brně a své prodejny má rozmístěné po Česku a na Slovensku. Během svých prvních dvaceti let na trhu otevřela více než 135 prodejen OKAY. Společnost se neustále rozvíjí a expanduje do nových trhů. Na webových stránkách společnosti si můžete prohlédnout celou nabídku produktů a dozvědět se více o filozofii společnosti.
Cíle klienta
Okay se setkalo poprvé s SGA v létě roku 2020, kdy začalo uvažovat o migraci svého e-commerce řešení na Shopify Plus. Nejdůležitější cíle byly:
- Ušetřit na nákladech na infrastrukturu: udělat mnohem více s menšími rozpočty
- Umožnit rychlejší inovace s nejmodernějšími nástroji k dispozici
- Zjednodušit procesy při zachování složitých operací
- Stát se nezávislými na lokálních společnostech, které nabízejí pouze řešení na míru
- Mít perfektní rovnováhu mezi vlastními potřebami a hotovými řešeními
Dosažené výzvy
- Integrace ERP a systémů
- Vytvoření middleware ve spolupráci s interním týmem Okay na propojení s SAP
- Mapování všech požadavků a procesů
- Prioritizace a přístup MVP
- Budování důvěry v řešení založená na Shopify
- Migrace z Shopsys na Shopify Plus: Jena, Okay CZ a SK
Klíčové úspěchy v číslech
-
3-5krát rychlejší tvorbu a nasazení nových funkcí a vlastností na eshopu
-
Více než 10 kritických procesů zlepšeno a zjednodušeno
-
Bleskově rychlé servery a 99,99% dostupnost i během špičkové sezóny
POMOHLI JSME VÍCE NEŽ 200 SHOPIFY ESHOPŮM
Pojďme vytvořit něco úžasného!
Garantujeme vám, že získáte nejlepší SGA zážitek. Naším cílem je vybudovat silnou a trvalou spolupráci.