AKTUÁLNĚ: Zásilkovna na Shopify je skoro připravena 🎉
Pokud máte český nebo slovenský obchod na Shopify, pravděpodobně jste si všimli, že využití Zásilkovny nebylo zrovna jednoduchým řešením. Po několika letech bez dostupného řešení jeden kamarád z Prahy vytvořil řešení sám: https://rousek.name/shopify-zasilkovna.
To však nebylo bez chyb:
- nebylo škálovatelné,
- nebylo levné,
- nebylo snadné ho implementovat,
- zákaznické rozhraní mělo svá slabá místa.
Právě kvůli těmto problémům začal Josef přibližně po roce přesměrovávat zákazníky, kteří měli zájem o integraci mezi Shopify a Zásilkovnou, k nám a své řešení stáhnul z webu.
Dokázali jsme to?
Ano, dokázali. V roce 2019 jsme tuto integraci provedli pro jednoho klienta: Mana™️. A pak jsme si uvědomili, že je čas vytvořit nastavitelnou dostupnou aplikaci pro každého, i když ji nebude možno použít v Shopify Plus.
Skvělou zprávou je, že jsme již otestovali alfa i beta verzi se dvěma prvními klienty. Díky jejich zpětné vazbě jsme objevili slabá místa i příležitosti ke zlepšení. A nyní je vše téměř připraveno i s integrací navržených změn. Věříme, že aplikaci spustíme na začátku dubna.
Důležité informace o současné verzi aplikace, kterou si budete moci instalovat do svých e-shopů.:
- Administrace - tedy to, co vidíte Vy, nikoli Vaši zákazníci - bude zatím pouze v angličtině kvůli možnosti rychlejšího vývoje.
- Z počátku nebude možnost exportovat nebo synchronizovat objednávky do Zásilkovny ani tisknout štítky. K tomu bude zapotřebí dočasně využít jinou aplikaci: https://apps.shopify.com/export-orders-to-zasilkovna-cz - také od Josefa Rouska 🙏
Dříve či později tuto funkci také implementujeme. Není příliš komplexní. Nyní tento krok vynecháváme a proto můžete aplikaci začít používat okamžitě. - Aplikace zatím nebude dostupná přes Shopify App Store. Jejich schvalovací proces trvá 2 - 4 týdny a nechceme, abyste museli čekat tak dlouho. Naštěstí můžeme sdílet jednoduchý link, ze kterého si aplikaci nainstalujete do e-shopu.
Pravděpodobně se teď zeptáte na to hlavní - kolik to bude stát?
Cena
Dobrá otázka! Upřímně, zatím nevíme. Snažíme se najít rovnováhu mezi:
- hodnotou produktu - nebude žádné snazší, lepší, levnější a rychlejší řešení,
- tržní cenou - kolik je zákazník ochoten a schopen zaplatit,
- férovostí pro obě strany,
- udržitelností - nemůžeme pracovat ani udržovat aplikaci bez zisku: také máme rodiny, o které se musíme postarat :).
Možnost, která ke které se zatím kloníme nejvíce, je nabízet rozdílnou cenu v závislosti na Shopify plánu klienta a umožnit všem klientům přístup k těmtýž funkcím. Především proto, že:
- začínající byznysy si budou moci dovolit pokročilejší funkce a automatizace, aniž by utrpěly tím, že si je nemohou dovolit zaplatit,
- obchody s vyšším obratem a tedy i pokročilejším plánem od nás obvykle vyžadují větší množství spolupráce a pozornosti a budou si tak moci dovolit aplikaci více finančně podpořit,
- větší byznysy, které chápou hodnotu a smysl ve vyšších platbách za Shopify, budou tuto hodnotu vidět také ve vyšší ceně za náš produkt.
A takhle to vypadá pro ostatní aplikace na Shopify. Nevšímejte si prosím nyní cen, ale pouze struktury:
Jaký máte názor? Dejte nám vědět. Oceníme každou zpětnou vazbu. Existuje také možnost, že budeme mít 2 nebo 3 plány s různými cenami v závislosti na funkcích, které si bude klient přát:
- více možností úprav,
- více automatizace,
- více možností k mezinárodnímu použití,
- a tak dále...
A co se bude dít nyní?
Náš plán pro spuštění krok za krokem:
- Dokončit detaily implementace na základě zpětné vazby našich prvních klientů.
- Sdílet s vámi a světem veřejný link k instalaci aplikace, abyste ji mohli začít používat.
- Platba 0. Nic. Nada. ZADARMO. Gratis….. Prozatím.
- Poté připravíme konečné detaily pro schválení do Shopify App Store, včetně platebních plánů.
- Jakmile bude aplikace schválena v Shopify App Store, všichni, kteří si ji nainstalovali budou vyzváni k výběru tarifu nebo schválení platební metody do aplikace.
- Poté budeme pokračovat na vylepšování aplikace. Budeme otevření návrhům a novým požadavkům, ale nejdříve ze všeho implementujeme experot a /nebo automatickou synchronizaci objednávek do Zásilkovny.
Pokud Vás tato zpráva zaujala a ještě jste se nepřihlásili k odběru novinek o Zásilkovně, můžete to udělat zde. Nebo se zatím těšte na další update 👍
Mám zájem Vyzkoušet Shopify