AKTUÁLNĚ: Zásilkovna na Shopify je skoro připravena 🎉

Pokud máte český nebo slovenský obchod na Shopify, pravděpodobně jste si všimli, že využití Zásilkovny nebylo zrovna jednoduchým řešením. Po několika letech bez dostupného řešení jeden kamarád z Prahy vytvořil řešení sám: https://rousek.name/shopify-zasilkovna.

To však nebylo bez chyb:

  • nebylo škálovatelné,
  • nebylo levné,
  • nebylo snadné ho implementovat,
  • zákaznické rozhraní mělo svá slabá místa.

Právě kvůli těmto problémům začal Josef přibližně po roce přesměrovávat zákazníky, kteří měli zájem o integraci mezi Shopify a Zásilkovnou, k nám a své řešení stáhnul z webu. 

Dokázali jsme to?

Ano, dokázali. V roce 2019 jsme tuto integraci provedli pro jednoho klienta: Mana™️. A pak jsme si uvědomili, že je čas vytvořit nastavitelnou dostupnou aplikaci pro každého, i když ji nebude možno použít v Shopify Plus. 

Skvělou zprávou je, že jsme již otestovali alfa i beta verzi se dvěma prvními klienty. Díky jejich zpětné vazbě jsme objevili slabá místa i příležitosti ke zlepšení. A nyní je vše téměř připraveno i s integrací navržených změn. Věříme, že aplikaci spustíme na začátku dubna.

Důležité informace o současné verzi aplikace, kterou si budete moci instalovat do svých e-shopů.:

  1. Administrace - tedy to, co vidíte Vy, nikoli Vaši zákazníci - bude zatím pouze v angličtině kvůli možnosti rychlejšího vývoje. 
  2. Z počátku nebude možnost exportovat nebo synchronizovat objednávky do Zásilkovny ani tisknout štítky. K tomu bude zapotřebí dočasně využít jinou aplikaci: https://apps.shopify.com/export-orders-to-zasilkovna-cz - také od Josefa Rouska 🙏
    Dříve či později tuto funkci také implementujeme. Není příliš komplexní. Nyní tento krok vynecháváme a proto můžete aplikaci začít používat okamžitě.
  3. Aplikace zatím nebude dostupná přes Shopify App Store. Jejich schvalovací proces trvá 2 - 4 týdny a nechceme, abyste museli čekat tak dlouho. Naštěstí můžeme sdílet jednoduchý link, ze kterého si aplikaci nainstalujete do e-shopu.

Pravděpodobně se teď zeptáte na to hlavní - kolik to bude stát?

Cena

Dobrá otázka! Upřímně, zatím nevíme. Snažíme se najít rovnováhu mezi:

  • hodnotou produktu - nebude žádné snazší, lepší, levnější a rychlejší řešení,
  • tržní cenou - kolik je zákazník ochoten a schopen zaplatit,
  • férovostí pro obě strany,
  • udržitelností - nemůžeme pracovat ani udržovat aplikaci bez zisku: také máme rodiny, o které se musíme postarat :).

Možnost, která ke které se zatím kloníme nejvíce, je nabízet rozdílnou cenu v závislosti na Shopify plánu klienta a umožnit všem klientům přístup k těmtýž funkcím. Především proto, že:

  • začínající byznysy si budou moci dovolit pokročilejší funkce a automatizace, aniž by utrpěly tím, že si je nemohou dovolit zaplatit,
  • obchody s vyšším obratem a tedy i pokročilejším plánem od nás obvykle vyžadují větší množství spolupráce a pozornosti a budou si tak moci dovolit aplikaci více finančně podpořit,
  • větší byznysy, které chápou hodnotu a smysl ve vyšších platbách za Shopify, budou tuto hodnotu vidět také ve vyšší ceně za náš produkt.

A takhle to vypadá pro ostatní aplikace na Shopify. Nevšímejte si prosím nyní cen, ale pouze struktury:

Cenik Aplikaci

Jaký máte názor? Dejte nám vědět. Oceníme každou zpětnou vazbu. Existuje také možnost, že budeme mít 2 nebo 3 plány s různými cenami v závislosti na funkcích, které si bude klient přát:

  • více možností úprav,
  • více automatizace,
  • více možností k mezinárodnímu použití,
  • a tak dále...

A co se bude dít nyní?

Náš plán pro spuštění krok za krokem:

  1. Dokončit detaily implementace na základě zpětné vazby našich prvních klientů.
  2. Sdílet s vámi a světem veřejný link k instalaci aplikace, abyste ji mohli začít používat.
  3. Platba 0. Nic. Nada. ZADARMO. Gratis….. Prozatím.
  4. Poté připravíme konečné detaily pro schválení do Shopify App Store, včetně platebních plánů.
  5. Jakmile bude aplikace schválena v Shopify App Store, všichni, kteří si ji nainstalovali budou vyzváni k výběru tarifu nebo schválení platební metody do aplikace.
  6. Poté budeme pokračovat na vylepšování aplikace. Budeme otevření návrhům a novým požadavkům, ale nejdříve ze všeho implementujeme experot a /nebo automatickou synchronizaci objednávek do Zásilkovny. 

Pokud Vás tato zpráva zaujala a ještě jste se nepřihlásili k odběru novinek o Zásilkovně, můžete to udělat zde. Nebo se zatím těšte na další update 👍

Mám zájem Vyzkoušet Shopify

Pojďme začít

Naším cílem je vybudovat silnou a trvalou spolupráci.
David
Robin
João
Eva